(၃)
Ferry boat ေပၚမွာ
.
ဆိပ္ခံေဘာတံတားေလးကို
ျဖတ္သြားလိုက္တဲ့အခါ စီးရမယ့္ ferry boat ေလးဆီကို ေရာက္ပါၿပီ။ ferry boat ကို ကူးတို႔ေလွလို႔
မသံုးခ်င္လို႔ စက္ေလွပဲ ဆိုၾကပါစို႔။ အေပါက္ဝမွာ လက္မွတ္ျပ အထဲဝင္ေတာ့ စက္ေလွဦးပိုင္းနဲ႔
အလယ္ပိုင္း ခြဲထားပါတယ္။ ဦးပိုင္းကို သြားရင္ အဆင့္ေလး တဆင့္ ထပ္ဆင္းရပါတယ္။ ကၽြန္မတို႔ကေတာ့
ဦးပိုင္းမွာမွ ဟိုးေရွ႕ဆံုးထိ ေရာက္ေအာင္ သြားၿပီး စီးၾကတယ္။ ပံုမွာ ျမင္ရတဲ့အတိုင္းပါပဲ
ထိုင္ခံုေလးေတြက သပ္သပ္ရပ္ရပ္နဲ႔၊ စုစုေပါင္း လူ တရာေက်ာ္ေလာက္ ဆန္႔မယ္လို႔ ခန္႔မွန္းရပါတယ္။
စက္ေလွထဲမွာ ေလေအးေပးစက္လႊတ္ထားတယ္၊ အသက္ကယ္ အက်ႌေတြ အလံုအေလာက္ရွိတယ္၊ ေဆးလိပ္မေသာက္ရေပမဲ့
အစားအေသာက္ စားလို႔ရတယ္။ အမႈိက္ထည့္ဖို႔ အမႈိက္ပံုးေတြလည္း ရွိတယ္။
.
ကၽြန္မတို႔ဖုန္းေတြက
စကၤာပူ SIM card ကို ထည့္ထားတာမို႔ စကၤာပူ နယ္နိမိတ္ေက်ာ္ရင္ လိုင္းျပတ္သြားမွာပါ။
အဲဒါေၾကာင့္ ကၽြန္မက စက္ေလွစီးရင္း အင္တာနက္ကို မျပတ္ဖြင့္ၿပီး ဘယ္အခ်ိန္ျပတ္သြားမလဲလို႔
ၾကည့္ေနမိတယ္။ ေဘးနားက အကို႔ကိုေတာင္ ဂ႐ုမစိုက္ႏိုင္ဘဲ ကၽြန္မတေယာက္ထဲ စက္ေလွေပၚမွာ
အလုပ္မ်ားေနခဲ့တာ။ အင္တာနက္ လိုင္းမျပတ္ခင္ ေဖ့စ္ဘြတ္တင္ရ၊ Google map ကိုပါ ဖြင့္ထားၿပီး
location ၾကည့္ရ၊ အဲဒီ map ကို screen shot ယူရ၊ လိုင္းျပတ္မျပတ္ ေသခ်ာ သိရေအာင္ ဟိုလူ
ဒီလူဆီ မက္ေဆ့ခ်္ လွမ္းပို႔ရ၊ ျပတင္းေပါက္ကေန ပင္လယ္ျပင္ႀကီးကို ဓာတ္ပံုလွမ္း႐ိုက္ရနဲ႔ေပါ့။
.
ေနာက္ဆံုး စကၤာပူေရပိုင္နက္
ေက်ာ္သြားတဲ့အခါမွာေတာ့ ဖုန္းနဲ႔ အင္တာနက္လိုင္းေတြ ျပတ္သြားၿပီး ဖုန္းမ်က္ႏွာျပင္မွာ
လက္ရွိေရာက္ေနတဲ့ ေရပိုင္နက္ျဖစ္တဲ့ အင္ဒိုနီးရွားႏိုင္ငံ စံေတာ္ခ်ိန္နဲ႔ စကၤာပူ စံေတာ္ခ်ိန္
နာရီ ႏွစ္မ်ဳိး ေပၚလာတာ ေတြ႕ရတယ္။ အဲဒီလို ေပၚလာေတာ့ အကို႔ လက္ပတ္နာရီနဲ႔ တိုက္ၾကည့္၊
အခ်ိန္ေတြ မွတ္ … note ထဲ ခ်ေရး၊ တေယာက္ထဲ အလုပ္႐ႈပ္ေနတဲ့ ကၽြန္မပါ။ အင္တာနက္ၾကည့္စရာမရွိေတာ့မွပဲ
ပါလာတဲ့ စာအုပ္ေလး ထုတ္ဖတ္ေနလိုက္တယ္။
.
အဲဒီစက္ေလွေလးစီးၿပီး
မိနစ္ ၄၀ ေလာက္ အၾကာမွာေတာ့ အင္ဒိုနီးရွား ပိုင္နက္ျဖစ္တဲ့ Nongsapura Batam ferry
terminal ကို ေရာက္သြားပါေတာ့တယ္။ စက္ေလွေပၚက ဆင္းေတာ့ အက်ႌဆင္တူ ဝတ္ထားတဲ့ လူေတြက
Transit pass ေလးေတြကိုင္ထားၿပီး Cruise စီးမယ့္
သူေတြကို တဖက္မွာ စုခိုင္း ထားပါတယ္။ ကၽြန္မတို႔လို cruise စီးမယ့္လူေတြ ခပ္မ်ားမ်ားမို႔
အကိုက “အားကစား သမားေတြအမ်ားသား ေမေရ႕” လို႔ ေနာက္ေနေသးတယ္။ မ်ားေသာအားျဖင့္ လူလတ္ပိုင္းနဲ႔
လူႀကီးပိုင္းေတြပါပဲ။ ကာစီႏို သေဘၤာမို႔ ကာစီႏို ေလာင္းကစားသမားေတြသာ အဓိက သြားၾကတာကိုး။
.
စုရပ္မွာ လူစံုေတာ့ ေနာက္ထပ္
စက္ေလွ ထပ္စီးရျပန္ပါတယ္။ သူကေတာ့ ခုနက စက္ေလွထက္ နည္းနည္း ပိုႀကီးၿပီး ကၽြန္မတို႔ကို
စက္ေလွေရွ႕ဦးပိုင္းအထိ သြားခိုင္းပါတယ္။ ကၽြန္မတို႔လည္း ဦးပိုင္းမွာ ထိုင္ေနက်မို႔
ဟိုးေရွ႕ထိသြားၿပီး ထိုင္ၾကတယ္။ စက္ေလွထဲမွာ ေစ်းသည္ေတြလည္း ပါပါတယ္။ ေစ်းသည္ေတြ႕ေတာ့
အကိုက အၿငိမ္မေနႏိုင္ဘဲ ငါးမုန္႔ေၾကာ္ တထုတ္ ဝယ္စားလိုက္ေသးတယ္။ တိုရည္ရွားရည္ နည္းနည္းေလးပဲ
ပါတဲ့ ငါးမုန္႔ေၾကာ္တထုတ္ကို စကၤာပူ ၃ ေဒၚလာဆိုပဲ။ ရင္းဂစ္ မဟုတ္ဘူးလား ဆိုေတာ့။ ႏိုး
ႏိုး စကၤာပူ ေဒၚလာ တဲ့။ သူ႔လက္ထဲက စကၤာပူေဒၚလာရြက္ကေလး ထုတ္ျပၿပီး ေျပာေသးတယ္။ ငါးမုန္႔ေၾကာ္
ဝယ္ေတာ့ ကပ္ေၾကးေလးနဲ႔ ေဖာက္ေပးပါတယ္။ ကၽြန္မလည္း နည္းနည္းယူၿပီး ျမည္းၾကည့္ေတာ့ အရသာက
သိပ္လည္း မေကာင္းလွဘူး။ အဲဒီေစ်းသည္ေတြျမင္ေတာ့ ျမန္မာျပည္ရဲ႕ ရထားေတြ သေဘၤာေတြေပၚက
ေစ်းသည္ေလးေတြကို သတိရမိတယ္။
.
အဲဒီစက္ေလွေလး စီးလာလို႔
မိနစ္ ၂၀ ေလာက္ အၾကာမွာ အရွိန္ေႏွးသြားလို႔ လွမ္းၾကည့္လိုက္ေတာ့ Aegean Paradise သေဘၤာႀကီးကို
မလွမ္းမကမ္းမွာ ျမင္လိုက္ရတယ္။ စက္ေလွက သေဘၤာႀကီး နံေဘးကို ျဖည္းျဖည္းခ်င္း ကပ္၊ ေဘးခ်င္းယွဥ္ၿပီး
ရပ္တာ ၾကည့္ရင္း ကၽြန္မက အသည္းတယားယားနဲ႔။ Aegean Paradise သေဘၤာစီးမယ့္သူေတြ ဆင္းၾကၿပီး
ကၽြန္မတို႔စက္ေလွေလး ဆက္သြားပါတယ္။ ေနာက္ထပ္ မိနစ္ ၁၅ မိနစ္ ၂၀ ေလာက္ ဆက္သြားၿပီးတဲ့အခါ
ကၽြန္မတို႔သြားမယ့္ သေဘၤာ Amusement World ဆီ ေရာက္ပါၿပီ။
***
(၄)
သေဘၤာေပၚေရာက္ၿပီ …
ကၽြန္မတို႔ စီးလာတဲ့
စက္ေလွေလးက ခုနကလိုပဲ သေဘၤာႀကီးနဲ႔ ေဘးခ်င္းယွဥ္ၿပီး ကပ္ရင္း စီးလာတဲ့ လူေတြကို ခ်ပါတယ္။
ေလွအဆင္း ျမင္းအတက္မို႔ ဆင္းရတာ ခက္ေလမလား စိတ္ထဲ စိုးရိမ္ေပမဲ့ ထင္ထားသလို မခက္ခဲလွပါဘူး။
စက္ေလွနဲ႔ သေဘၤာႀကီးကူးတဲ့ေနရာမွာ လူတေယာက္ ႏွစ္ေယာက္ေလာက္ ေစာင့္ေနၿပီး လက္တြဲေခၚေပးပါတယ္။
တြဲမေခၚရင္ေတာင္ သက္သာ ေအးေဆးစြာ ကူးလို႔ရတဲ့ ေနရာေလးပါ။ လႈိင္းေၾကာင့္ နည္းနည္း လႈပ္တုပ္တုပ္
ျဖစ္ေနတာပဲ ရွိပါတယ္။
.
သေဘၤာဝမ္းထဲ ေရာက္ေတာ့
Reception လို ေကာင္တာမွာ ကၽြန္မတို႔ ပတ္စ္ပို႔နဲ႔ လိုအပ္တဲ့ စာရြက္စာတမ္းေတြ ေပးထားရပါတယ္။
အျပန္က်မွ ျပန္ေပးမယ္တဲ့။ ေကာင္တာရဲ႕ ေဘးတဘက္တခ်က္မွာ ကာစီႏို ကစားတဲ့ အခန္းက်ယ္ႀကီး
ႏွစ္ခုရွိပါတယ္။ တခုက The Pharaohs Chambers နဲ႔ ေနာက္တခန္း နာမည္ေတာ့ ေမ့သြားပါၿပီ။
ကစားမယ့္သူေတြကေတာ့ (အထုတ္အပိုးမပါရင္) ပတ္စ္ပို႔အပ္ၿပီးတာနဲ႔ အခန္းထဲကို တန္းသြားၾကတာပဲ။
အထုတ္အပိုးပါၿပီး အိပ္ခန္းမယူတဲ့သူေတြဆိုရင္ေတာ့ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ အခန္းမွာ ပစၥည္းေတြ
အပ္လို႔ရပါတယ္။ ကၽြန္မတို႔ကေတာ့ အိပ္ခန္းယူမွာ ျဖစ္တဲ့အတြက္ အိပ္ခန္းေတြရွိရာ ၄ ထပ္ကို
ဓာတ္ေလွကားနဲ႔ တက္ရပါတယ္။
.
ဓာတ္ေလွကားေမာင္းသူ ေကာင္ကေလးက
အသားလတ္လတ္ မ်က္ႏွာဝိုင္းဝိုင္းနဲ႔ ေဖာ္ေရြပါတယ္။ ပစၥည္းေတြ ကူသယ္ရင္း ကၽြန္မတို႔ကို
တ႐ုတ္လိုလားမသိတဲ့ ဘာသာစကားတမ်ဳိးနဲ႔ ႏႈတ္ဆက္တယ္။ ကၽြန္မတို႔က ျပန္မေျပာဘဲ ျပံဳးေနေတာ့
ေနာက္တမ်ဳိးထပ္ေျပာျပန္တယ္။ အဲဒါလည္း ကၽြန္မတို႔ နားမလည္ပါဘူး။ ဒါနဲ႔ ကၽြန္မက We
are Myanmar. လို႔ ေျပာလိုက္ေတာ့ …
“ေၾသာ္ … ျမန္မာေတြလား
… ဒါေၾကာင့္ တ႐ုတ္လိုေျပာလဲမသိ၊ မေလးလို ေျပာလဲမသိ ျဖစ္ေနတာကိုး” ပီသတဲ့ ျမန္မာစကားနဲ႔
ျပန္ေျပာပါေတာ့တယ္။
“ဟားဟား အမတို႔႐ုပ္က
တ႐ုတ္နဲ႔မ်ား တူေနလို႔လားဟယ္” လို႔ ကၽြန္မလည္း ခပ္ေနာက္ေနာက္ ျပန္ေျပာရင္း ၄ ထပ္ေရာက္ေတာ့
ဓာတ္ေလွကားထဲက ထြက္ခဲ့တယ္။
.
“လိုအပ္တာရွိရင္ ေျပာပါခင္ဗ်၊
အခန္းကို ဒီမွာယူရပါမယ္၊ ညစာကို အေပၚ ၅ ထပ္မွာ တက္စားရပါမယ္၊ အခု ၅ နာရီ ခြဲၿပီဆိုေတာ့
စားလို႔ရေနပါၿပီ”
.
ကၽြန္မတို႔လည္း ေက်းဇူးတင္ေၾကာင္းေျပာၿပီး
အခန္းယူပါတယ္။ ဓာတ္ေလွကားထဲက ထြက္ထြက္ခ်င္းပဲ အခန္းယူရမယ့္ ေကာင္တာကို ေတြ႕ပါတယ္။ အဲဒီမွာ
ႏွစ္ေယာက္ခန္း ဘြတ္ကင္လုပ္ထားေၾကာင္း ေျပာေတာ့ ေသာ့ ႏွစ္ေခ်ာင္းေပးပါတယ္။ ကၽြန္မတို႔ပစၥည္းေတြကို
room attendance ေလးတေယာက္က သယ္ၿပီး အခန္းထိ လိုက္ပို႔ပါတယ္။ ကၽြန္မတို႔ေနရမွာက အခန္း
နံပါတ္ ၆၊ ဟိုးေထာင့္ဆံုးမွာပါ။ ေကာ္ရစ္ဒါ တဆံုးသြားရၿပီး ဆက္သြားရင္ အေရးေပၚထြက္ေပါက္ပဲ
ရွိေတာ့တယ္။ ေသာ့ေလးဖြင့္ၿပီး ဝင္လိုက္ေတာ့ အခန္းေလးက ….
.
***
နည္းနည္းရွည္သြားျပန္ၿပီမို႔
ဒီမွာ ခဏနားပါဦးမယ္။
***
ေမဓာဝီ
၁၁၊ မတ္၊ ၂၀၁၈
No comments:
Post a Comment