Tuesday, February 06, 2007

ဒီေခတ္ၾကီးထဲမွာ …

“အေဖ … မွန္တာကို လုပ္ ဟုတ္တာကို ေျပာေနသူေတြရဲ႕ အလုပ္ေတြ အေျပာေတြဟာ ဘာလို႔ အရာမေရာက္ၾကတာလဲ…၊ မဟုတ္တာလုပ္ၾကတဲ့ သူေတြကေတာ့ စင္ေပၚက ေနႏိုင္တယ္ … အဟုတ္အမွန္ကို လုပ္မိေျပာမိ သူေတြက အႏွိမ္ခံရ အေျပာခံရနဲ႔ အေစာ္ကားခံရနဲ႔… ေတာ္ေတာ္ေလး အားငယ္ဖို႔ေကာင္းတယ္ေနာ္ … အဲဒါ ဘာလို႔လဲ … အေဖ”

မေန႔က “စိန္စီေသာည” ဆိုတဲ့ ႏႈိင္းယွဥ္ေဖာ္ျပခ်က္ မွတ္တမ္းတင္ ဗီဒီယို ၾကည့္အၿပီး အေဖနဲ႔ စကားစျမည္ ေျပာရင္း ေမးမိပါတယ္။

အဲဒီ ဗီဒီယိုကို ၾကည့္ရတာ အလြန္ရင္နင့္စရာ ေကာင္းလွတယ္။
တဖိတ္ဖိတ္လက္ ေတာက္ေျပာင္ေနတဲ့ မဂၤလာဧည့္ခံပြဲနဲ႔ မြဲေတဆင္းရဲ နိမ့္က်လြန္းတဲ့ ဘ၀ေတြ …၊ ဟင္းတပြဲ သိန္းေက်ာ္တန္ အစားအေသာက္ေတြ စားေနသူေတြနဲ႔ စတုဒိသာ အလွဴမွာ တန္းစီတိုးစားရင္း ေမွာက္က်တဲ့ထမင္းဟင္းကို ေကာက္စားေနရတဲ့ဘ၀ေတြ … ၊ တိုင္းျပည္ရဲ႕ ဘ႑ာေတြကို ကိုယ္က်ဳိးအတြက္သံုးစြဲ အဖိုးတန္ကားၾကီးေတြ ေပၚမွာ ေပ်ာ္ပါးေနၾကသူေတြနဲ႔ ဟုတ္တာေျပာ မွန္ရာလုပ္မိလို႔ ေျခထိပ္လက္ထိပ္ ခတ္ခံၿပီး ေထာင္နန္းစံေနရတဲ့ ဘ၀ေတြ …၊ မဂၤလာစိန္ၾကိဳးတားသူေတြကို ေထာင္တန္ေတြ အထပ္လိုက္၊ ေဒၚလာစာအိတ္ေတြ အထပ္လိုက္ ေ၀ငွေပးတဲ့ျမင္ကြင္းနဲ႔ လမ္းေပၚမွာ ေတာင္းရမ္းစားေနရတဲ့ ဘ၀ေတြ … ။
ၾကည့္ရင္း ၾကည့္ရင္း မ်က္လံုးေတြ စိုစြတ္လာခဲ့တယ္ …. အျမင္ေတြ ေ၀၀ါးလာခဲ့တယ္ … ။

ဘာေၾကာင့္လဲ …
ဘယ္သူကမွန္ၿပီး ဘယ္သူကမွားသလဲ …
မွားတဲ့သူေတြ ေကာင္းစားၿပီး မွန္တဲ့သူမ်ားက ေတာင္းစားေနရပါလား …
မွားတဲ့သူေတြ ရယ္ႏိုင္ၿပီး မွန္တဲ့သူေတြက မႈိင္ေတြေနရပါလား …
မွားတဲ့သူေတြ စင္ေပၚေရာက္ၿပီး မွန္တဲ့သူမ်ားက်ေတာ့ ခဲနဲ႔ေပါက္ခံေနရသလိုပါပဲလား …
ေလာကႀကီး ေျပာင္းျပန္ျဖစ္ေနၿပီလား …
က်မ ေတြးမရလို႔ အေဖ့ကို ေမးၾကည့္မိပါတယ္။

“အဲဒါဟာ အခ်ိန္ကာလ ေၾကာင့္ပဲ”
အေဖက စိတ္မသက္သာစြာနဲ႔ အေျဖေပးပါတယ္။
“အခ်ိန္ကာလ???? ဟုတ္လားအေဖ”
“အင္း … ဟုတ္တယ္ …ေခတ္ကိုက မေကာင္းမႈေတြ လႊမ္းျခံဳတဲ့ေခတ္၊ မေကာင္းတာလုပ္တဲ့ သူေတြ ေနရာရတဲ့ေခတ္ ျဖစ္ေနတာကိုး”
က်မ ေကာင္းေကာင္း သေဘာမေပါက္ပါဘူး။ ဒါနဲ႔ ေစာဒက ထပ္တက္မိတယ္။

“မွန္တာလုပ္တာ ေကာင္းတာလုပ္တာေလ အေဖရယ္၊ အကုသိုလ္ မလုပ္ဘဲ ဘာလို႔ အကုသိုလ္ျဖစ္ေနရတာလဲ၊ အကုသိုလ္လုပ္တဲ့ သူေတြက်ေတာ့ … ေကာင္းစားၾကီးပြားၾကတယ္ … အဲဒါကို မေက်နပ္တာ”

“သမီး … ခုေခတ္က ဆုတ္ကပ္ျဖစ္ေနၿပီ၊ ေခတ္ကိုက အကုသိုလ္ေတြ ၾကီးစိုးတဲ့ေခတ္၊ ဆုတ္ကပ္ေတြမွာဆိုရင္ ဒီလိုပဲ၊ ေကာင္းတာလုပ္ေနေပမဲ့ ေကာင္းတာ ျဖစ္မလာဘူး၊ ဒီေတာ့ မေကာင္းတာလုပ္တဲ့ သူကမ်ားလာမယ္၊ လူေတြမွာ ေလာဘ၊ ေဒါသ၊ ေမာဟ တရားေတြ ပိုပိုဖိစီးမ်ားျပား လာၾကမယ္။ ဒီလိုနဲ႔ လူေတြ အသက္တို၊ အနာေရာဂါေတြ ထူေျပာ၊ ခိုက္ရန္ေဒါသေတြ ပိုမ်ားလာ၊ ညီညြတ္မႈမရွိ၊ ျငိမ္းခ်မ္းေရးမရွိ၊ စစ္ေတြျဖစ္၊ တျဖည္းျဖည္းနဲ႔ ပ်က္စီးလာေရာ … ။ ဆုတ္ကပ္ရဲ႕ သဘာ၀က ဒီလိုပဲ သမီး”

“ဒီလိုသာဆို ေကာင္းတာ လုပ္တဲ့သူေတြ မ်က္ႏွာငယ္လိုက္တာအေဖရယ္ … အကုသိုလ္လုပ္တ့ဲ သူေတြကို ဘာလို႔ မေကာင္းက်ဳိး မေပးတာလဲ၊ ကုသိုလ္လုပ္တဲ့ သူေတြမွာေရာ .. ဘာလို႔ ေကာင္းက်ဳိးမရတာလဲ”
“သမီးက လက္ရွိခဏေလးပဲ ၾကည့္တာကိုး … လတ္တေလာ ခ်က္ခ်င္း အက်ဳိးမေပးတာနဲ႔ … … ငါေကာင္းတာ လုပ္ရက္နဲ႔ မေကာင္းက်ဳိးေတြ ခံစားရတယ္ … ဒါေၾကာင့္ ငါေတာ့ မေကာင္းတာဘဲ လုပ္ေတာ့မယ္ ဆိုတဲ့ စိတ္မ်ဳိး မေမြးနဲ႔ … အခ်ိန္တန္ရင္ အက်ဳိးခံစားရမွာပဲ … ဒီေတာ့ လက္ရွိမွာ ကိုယ္က ေကာင္းေအာင္ သာေန၊ ခံစားရတာက ေကာင္းသည္ ျဖစ္ေစ ဆိုးသည္ ျဖစ္ေစ … မတုန္လႈပ္နဲ႔၊ ေကာင္းတဲ့ ေပၚမွာလည္း မသာယာနဲ႔ ဆိုးတာ ၾကံဳရင္လည္း စိတ္ဓာတ္မက်နဲ႔ …”
“ … .. … … ...”
“ျပီးေတာ့ ကိုယ္ေကာင္းပါရက္နဲ႔ မေကာင္းတာျဖစ္တာက လတ္တေလာ ကုသိုလ္ကံရဲ႕ အက်ဳိးေပးမႈေၾကာင့္မွ မဟုတ္ဘဲ၊ ကိုယ္လုပ္ခဲ့တဲ့ ေကာင္းမႈ မေကာင္းမႈေတြ တပံုႀကီးက ေနာက္မွာ ပါေနတာ၊ အက်ဳိးေပးခြင့္ ၾကံဳတာနဲ႔ အက်ဳိးေပးတတ္တယ္ဆိုတာ … သမီးလည္း သိတာပဲ”

သိေတာ့လည္း သိပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ အဲဒီလိုမ်ဳိးၾကီး ကိုယ္တိုင္လည္း မျဖစ္ေစခ်င္ဘူး၊ ဘယ္သူ႔ကိုမွ လည္း မၾကံဳေစခ်င္ဘူး။ ဒါမွလည္း တရားမွ်တတဲ့ ေလာက ဆိုတာ လူတိုင္း ျမင္ႏိုင္ေပမေပါ့။ မဟုတ္ရင္ … ငါက ေကာင္းပါလ်က္ …ေကာင္းက်ဳိး မခံစားရေလျခင္း လို႔ မခ်င့္မရဲျဖစ္ျပီး ေကာင္းတာ လုပ္ခ်င္တဲ့ သူေတြေတာင္ မေကာင္းမႈဘက္ ကူးေျပာင္းသြားၾကမွာ စိုးရိမ္မိတယ္။

“အက်ဳိးေပးခြင့္ကလည္း အေဖရယ္ …ေကာင္းတာလုပ္တဲ့ အခ်ိန္က်မွ မေကာင္းတဲ့အက်ဳိး ေပးခြင့္ ဘာလို႔ ၾကံဳရတာတုန္း …ေနာ္”
“အဲဒါက ဘာနဲ႔ဆိုင္လဲ ဆိုေတာ့ ပတိရူပ နဲ႔လည္း ဆိုင္တယ္၊ ကိုယ္ေရာက္ေနတဲ့ အရပ္က ပတိရူပ မဟုတ္ရင္ ကိုယ့္ရဲ႕ အကုသုိလ္ကံေတြက အက်ဳိးေပးခြင့္ ပိုမ်ားႏိုင္တာေပါ့ …ေနာက္ တခုရွိတာက … ကိုယ္က ႏွိပ္စက္ ေစာ္ကားခံ ေနရတဲ့အခါမွာ ဒီလို ျပဳသူေတြကို ေဒါသျပန္မထားဘဲ သည္းခံစိတ္ေမြးလိုက္ရင္ ခႏၱီပါရမီ ျဖည့္က်င့္ရာ ေရာက္တယ္၊ သူတို႔ကိုလည္း ကိုယ္ပါရမီျဖည့္ခြင့္ ရေအာင္ အနစ္နာခံၿပီး ေထာက္ပံ့ေပးတဲ့ သူေတြလို႔ သေဘာထားလိုက္ရင္ ေက်းဇူးေတာင္ တင္ရဦးမယ္”

ဒီလိုနဲ႔ အဲဒီညက အေဖနဲ႔ စကားေတြ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ေျပာျဖစ္လိုက္ပါတယ္။ အေဖကေတာ့ က်မ ဘ၀င္က်တဲ့အထိ ဇာတ္နိပါတ္ေတာ္ထဲက သာဓကေတြနဲ႔ ေသခ်ာရွင္းလင္း ေျဖေပးသြားခဲ့ပါတယ္။
အေဖနဲ႔ စကားေျပာအၿပီးမွာေတာ့ ေရာက္တတ္ရာရာ တေယာက္ထဲ ထိုင္ေတြးလို႔ ေနမိပါတယ္။

ကိုယ္က မမွားဘဲနဲ႔ ေစာ္ကားလာသူေတြကို ကို္ယ့္ကို ပါရမီျဖည့္ေပးတယ္ သေဘာထားၿပီး သည္းခံရမလား။
ကိုယ္လုပ္တဲ့ အမွန္တရား၊ ကိုယ့္ရဲ႕ ေကာင္းမႈ ကုသိုလ္ေတြက အခ်ိန္တန္ရင္ အက်ဳိးေပးမတဲ့။ အခ်ိန္က ဘယ္ေတာ့တန္မွာလဲ … ။ အခ်ိန္တန္ဖို႔ကို ဘယ္ေတာ့ထိ ေစာင့္ရမွာလဲ။
“အမွန္တရားသည္ အင္အား” ဆိုတဲ့စကားကို ဆုပ္ကိုင္ထားရင္း က်မမွာ အင္အားေတြ ခ်ိနဲ႔လာပါေရာလား။

ဆရာၾကီးဦးတင္မိုးက “အမွန္တရားဟာ အင္အားဆိုေပမဲ့ အခ်ိန္ကာလေတာ့ လိုတယ္” လို႔ေရးခဲ့တာ ဖတ္ခဲ့မိဖူးတယ္။
အဲဒီတုန္းကေတာ့ အမွတ္တမဲ့ပါပဲ…။ ခုေတာ့ …
အေဖ့စကား .. ဆရာၾကီးစကား … က်မ ႏွလံုးသားထဲ ေရာက္သြားပါၿပီ … ။
ေခတ္ရဲ႕ အေျခအေနအရ … ဆုတ္ကပ္ၾကီးထဲမွာ ရွင္သန္ေနရတဲ့ က်မတို႔တေတြ အမွန္ကို ဆုပ္ကိုင္ထားရတာ တကယ္ကို မ်က္ႏွာငယ္ရပါတယ္။
အမွန္တရားဟာ ခါးသီးေနၿပီလား … ။

ဒီေခတ္ၾကီးမွာ အမွန္လုပ္တဲ့ သူေတြအတြက္ …ေနရာ မရွိဘူးလား။
မွားတဲ့သူေတြသာ လက္မေထာင္ ရင္ေကာ့ေနႏိုင္တာလား။
မွန္တဲ့ဘက္က ရပ္သူေတြဟာ ေခါင္းငုံ႕ ကြယ္လွ်ဳိး ေနရေတာ့မွာလား … ။
ရင္နာစရာ ေကာင္းလိုက္ပါဘိ …။

အမွန္တရား ထြန္းကားမယ့္ အခ်ိန္ကာလ … အမွားေတြ ပ်က္သုဥ္းမယ့္ေခတ္ …
ဘယ္ေတာ့မ်ားမွ ျဖစ္ပါလိမ့္မလဲ …. စိတ္ထဲ ေတြးေနရင္းနဲ႔ …
~~ အေရွ႕က ေန၀န္းထြက္သည့္ပမာပ ~~
~~ တို႔ေခတ္ကိုေတာ့ …ေရာက္ရမည္မွာ မလြဲပါ ~~
ဆိုတဲ့ တို႔ဗမာ သီခ်င္းကို က်မ ခပ္တိုးတိုး ဆိုညည္းေနမိပါရဲ႕။
***
ေမဓာ၀ီ
4.2.07
10:26 pm

3 comments:

Anonymous said...

i am waiting for your new post and now i read it but i have no word to write comment, just wishing for all.. .

Anonymous said...

မေမဓါ။

ၾကားဖူးတာေလးက "အမွန္တရား ဟာ အၿမဲတမ္းေနာက္က်တတ္တယ္။ ဒါေပမယ့္ အေသအခ်ာ ေရာက္လာလိမ့္မယ္တဲ ့။" တစ္ေန့က ေနေနေတာင္ နိုင္းနိုင္းရဲ ့ ကြန္မင့္တစ္ခုထဲမွာ ခပ္ဆင္ဆင္ေလး ေရးသြားေသးတယ္။ ဘယ္သူဆိုခဲ ့တဲ ့ အဆိုမွန္း မသိပါဘူး။ ေရွးတရုတ္ အဆိုလားမသိဘူး။

ဒါကို ကၽြန္ေတာ္တို ့ ၀ိုင္အိုင္တီက စီနီယာ တစ္ေယာက္ၿဖစ္တဲ ့ ကိုေအာင္ဒင္ (နာမည္ရင္း မသိ၊ တာရာမင္းေ၀ရဲ ့ အစ္ကိုရင္း၊ ခု ယူအက္စ္ေအမွာ ၿမန္မာ့အေရးလုပ္ေနတယ္ ထင္ပါတယ္၊ မိုးမခမွာ စာေတြေရးပါတယ္။) က " အမွန္တရားဆိုတာ ဟိုးမိုးေပၚက ေကာင္းကင္ၾကီးလို အထင္အရွားရွိတယ္။ ကိုယ္နင္းထားတဲ ့ ကမ္ဘာေၿမၾကီးလို ခိုင္မာတယ္။ ဟိုးအေ၀းၾကီးက ေတာင္တန္းေတြရဲ ့ အလွအပကို စိတ္ကူုးနဲ ့ လြမ္းဆြတ္ခံစားမေနနဲ ့။ ေတာင္တန္းၾကီးေတြဆီ မေရာက္ ေရာက္ေအာင္ သြားၿပီး ပိုင္ပိုင္နိုင္နိုင္ ေပြ ့ဖက္ၾကည္ႏူးကြဲ ့။ အမွန္တရားဆိုတာ ေစာင့္ေနအပ္တဲ ့ အရာမ်ိဳး မဟုတ္ဘူး။ " လို ့ သူ ့ေဆာင္းပါးတစ္ပုဒ္မွာ ေရးသြားတာ ဖတ္ဘူးပါတယ္။

မေမဓါေၿပာတဲ ့ "အမွန္တရား ထြန္းကားမယ့္ အခ်ိန္ကာလ … အမွားေတြ ပ်က္သုဥ္းမယ့္ေခတ္ …" ဆိုတာဆီကို ကၽြန္ေတာ္တို ့အားလံုး တတ္နိုင္သမွ် ပါ၀င္ ၿပီး ေလွ်ာက္လွမ္းမွရမယ္ ထင္ပါတယ္။ ကိုေအာင္ဒင္တို ့ကေတာ့ တကယ္ တက္တက္ၾကြၾကြလုပ္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို့ က သူတို ့ေတြ လုပ္ပါလိမ့္မယ္ ဆိုၿပီး လႊတ္ထားရင္ေတာ့ ပထမ အဆိုလိုဘဲ "လာမယ္၊ ၾကာမယ္" ၿဖစ္ေနမယ္ ထင္ပါတယ္ဗ်ာ။

Anonymous said...

အမေရ..

ဆုတ္ကပ္က ဘာလို႔ ၿမန္မာၿပည္မွာၿဖစ္ေနရတာလဲ...

ဆုတ္ကပ္လို႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ရဲ႕ လူၾကီးေတြက မွတ္ယူၾကပါတယ္.. ကိုယ့္ကို မတရားလာလုပ္ရင္လည္း သည္းခံဆိုတဲ့၀ါဒကိုလည္း ဘုရားေဟာလို႔ မွတ္ယူၾကပါတယ္.. ကၽြန္ေတာ္အထင္ကေတာ့ အဲဒါက မွားေနတယ္..

ဘုရားက သည္းခံဆိုတာက အလိုရမက္ေတြ.. ေ၀ဒနာေတြကိုပါ.. မတရားတာကိုသည္းခံပါဆိုတာမဟုတ္လို႔ ေအာင္ၿခင္းရွစ္ပါးဆိုတာ
ရိွလာတာပါ.. ဘုရားက သူကိုလာစြပ္စြဲတဲ့မတရားမႈေတြကို တရားနည္းလမ္းက်က် ေၿဖရွင္းခဲ့တာပါ..

ဘုရားအေလာင္းဘ၀ေတြတုန္းက သည္းခံၿခင္းေတြအေၾကာင္းကို ကြၽန္ေတာ္တို႔ ဖတ္ဖူးၾကပါတယ္.. ဥပမာ၊ ၊ ဇာတ္နိပါတ္ တစ္ခုထဲမွာေပါ့..
ဘုရားအလာင္းရေသ့က ဥယ်ာဥ္တစ္ခုရဲ႕ တရားအားထုတ္ေနတဲ့အခ်ိန္မွာ ဘုရင္တစ္ပါးကၾကြလာတယ္.. သူ႔ကို အရိုအေသမေပးလို႔ ယူဆလို႔ ဘုရင္က ရေသ့ကို ေၿခၿဖတ္ လက္ၿဖတ္လုပ္ေပမယ့္ ရေသ့က ေစာင့္ထိန္းေနတဲ့သီလ အပ်က္ဆီးမခံပဲေနသတဲ့၊ ေနာက္ဆံုးေခါင္းကိုပါ ၿဖတ္လိုက္သတဲ့၊..

ရေသ့က သည္းခံတာက ေစာင့္ထိန္းေနတဲ့သီလကို အပ်က္မခံတာပါ၊ သူရဲ႕ မေနာစိတ္အတြင္းက ရုန္းၾကြလာတဲ့ ကိေလသာကိုၿမင္ေအာင္ ရႈရင္း နာၾကင္ၿခင္းကို ေ၀ဒနာတစ္ခုအေနနဲ႔ သည္းခံတာပါ၊ ဘုရားေဟာတဲ့ သည္းခံၿခင္းက ဒါပါ.. အႏွစ္သာရပါ.. အဲဒီ အႏွစ္သာရကို ေဖ်ာက္ၿပီး လုပ္သမွ်သည္းခံရတယ္ဆိုတဲ့ ၀ါဒကို ဘယ္ကာလက ဘယ္ပညာရိွက တီထြင္ခဲ့ၿခင္းမသိပါ။ အဓိပၸါယ္ ေတာ္ေတာ္ကိုလြဲသြားၿပီ..

ဟုတ္ပါတယ္.. ေဒါသမထြက္ရဘူးဆိုတာကို ေတာ့ လက္ခံစရာပါ.. ဘာေၾကာင့္လဲဆိုေတာ့ ေဒါသထြက္လိုက္တာနဲ႔ ကြၽန္ေတာ္တုိ႔ရဲ႕ စိတ္သႏၱာန္မွာ ကိေလသာ ၿမဴမႈန္ တြယ္သြားၿပီ.. ကုိယ္ကေဒါသနဲ႔ၿပန္တုန္႔ၿပန္လိုက္မယ္ဆိုရင္ ကိုယ္တုန္႔ၿပန္ခ်က္က လည္းအမွားၿဖစ္သြားႏိုင္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ထြက္လာတဲ့ေဒါသကိုထိန္းလိုက္ၿပီး ဒါဟာေဒါသလို႔ၿမင္လိုက္တာပါ၊ ကိုယ္က မတရားေစာ္ကားခံေနရတာကို နည္းလမ္းက်က် တြန္းလွန္လိုက္ပါ၊ ဒါမွ ေဒါသမပါတဲ့ ေၿဖရွင္းမႈမ်ိဳးကိုရပါမယ္..

အရိုးစြဲေနတဲ့ ဒီသည္းခံၿခင္းအလြဲကို ကိုယ္တိုင္ေတြးေခၚၿခင္းၿဖင့္ ေအာင္ႏိုင္မွသာ ကြၽန္ေတာ္တို႔ေတြ ဆုတ္ကပ္က ရုန္းထြက္ႏိုင္ပါမယ္..

မႏိုင္ေတာ့တဲ့အခ်ိန္မွာလည္း သည္းခံဆိုတဲ့ စကားကိုသံုးတတ္ၾကတယ္၊ သေဘာထားၾကီးတယ္၊ သံသရာေၾကြးမယူၾကနဲ႔ဆိုတာေတြကိုလည္း ေၿပာတတ္ၾကပါတယ္။ ကြယ္ရာမွာေတာ့ ရင္ထဲကအတိုင္း ေဒါသတၾကီး အတင္းအုပ္ေတာ့တာပဲ.. ေရမလာ၊ မီးမလာလို႔ မေက်နပ္တဲ့သူေတြ၊ ပညာငတ္လို႔ အသိပညာမရိွသူေတြ.. စီးပြားေရးအဆင္မေၿပလို႔ ပ်က္စီးသြားေနတဲ့ မိန္းမပ်ိဳေတြ.. လမ္းလယ္မွာ ေတာင္းစားေနတဲ့သူေတာင္းစားေတြ..

ကဲ.. ကြၽန္ေတာ္တို႔ေတြ သည္းခံေနတာလား.. အမွန္တရားကို သည္းခံၿခင္းဆိုတာနဲ႔ ဖုံးအုပ္ဖို႔ၾကိဳးစားေနတာလား...